מהרגע שהטבעת נשלפה והסכמתם להינשא מתחיל המרוץ בעקבות קביעת מועד לחתונה ודאגה לכל הפרטים הגדלים והקטנים להצלחת החגיגה.
עיצוב השמלה, בחירת החליפה, תכנון הסטייל של עיצוב השיער, מדידות בעקבות טבעות הנישואין, תיאום ציפיות עם התקליטן שינצח על הפסקול, סגירה עם הצלם שילכוד את הרגעים המאושרים וכמובן בחירת הלוקיישן בו תצעדו ביחד לחופה ותצאו ממנה זוג נשוי במדינת ישראל.
לאולם האירועים השפעה על האווירה וההנאה שלכם וגם של האורחים כאשר יש כל כך הרבה מיקומים על המפה וההכרעה באמת קשה.
כדי להכניס אתכם לעניינים ואולי לחשוף בפניכם משהו שלא ידעתם או לא חשבתם עליו כאלטרנטיבה, נספר לכם שבשנים האחרונות עלתה על מפת האירועים כוכבת חדשה – העיר רחובות כזירה מבוקשת עבור החוגגים והאוהבים.

מדוע לערוך חתונה ברחובות?
מה יש ברחובות שמיצב ומיתג אותה כיעד נפלא ומבוקש לחתונות ערב ושישי צהריים? ראשית, מדובר בלוקיישן אטרקטיבי במרכז, במישור החוף הדרומי.
זוהי עיר הקרובה לעורקי תחבורה מרכזיים המאפשרת למוזמנים להגיע בקלות מאזורים גיאוגרפיים שונים ברכב פרטי או תחבורה ציבורית כולל רכבת.
שנית, לרחובות יש שיק של מושבה של פעם יחד עם עיר מתחדשת – רקע של פרדסים וטבע בנופך אורבני ולצד כל זה, לרוב העלויות אטרקטיביות ביותר ביחס למה שמקבלים.
ברחובות תגלו סצנת אירועים שוקקת חיים לרבות ריזורט אירועים, כפר נופש המשתרע על פני שטח עצום ומשלב באקלקטיות תערובת קולינארית בדמות יריד עולמי ודוכנים גסטרונומיים, שכל אחד מהם מייצג מטבח אחר מהעולם וכן חופה יפהפייה מהאגדות וחלל מודרני מאובזר בפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.
אין ספק שחגיגת חתונה ברחובות תעלה על ציפיותיכם ותוכלו לתפור ביחד עם הצוות המקצועי הפקה גדולה מהחיים – הפקה של פעם בחיים.

מלון וחתונה ברחובות – שילוב מנצח לזוגות אוהבים
זוגות רבים ממשיכים לחגוג גם אחרי אחרון המוזמנים ולהתענג על ליל כלולות בלתי נשכח במלון לאחר החתונה בעיר עצמה.
מלון ברחובות מהווה יתרון משמעותי שחוסך זמן בנסיעות ובמיוחד כאשר עייפים ומותשים מחגיגה כה עוצמתית ורוצים לבלות באינטימיות ובקלאס.
בעיר רחובות וסביבתה מלונות מפנקים לאוהבים כך שאפשר לשלב חתונה עם מלון ויש אפשרות גם להתחיל את יום החתונה במלון אם התעוררתם כבר בעיר.
חשבו על זה כך: תוכלו להתארגן בנחת עם אנשי המקצוע בחדר במלון, לאכול ארוחת בוקר עשירה ונעימה, להחליף אאוטפיט לצילומים המקדימים ולשוב לאותו חדר מיד בתום האירוע בנסיעה קצרה.
פרגנו לעצמכם מלון לאחר החתונה להמשך החגיגה והיום המרגש והמאושר שלכם לזמן איכות זוגי באווירה רומנטית. בדקו היכן ממוקם המלון ואיזה חדר יתאים לצרכים שלכם כאשר לעיתים יש גם אפשרות לסוויטה מפוארת במיוחד. שימו לב לאבזור של החדר ולשדרוגים כמו ג'קוזי וכן למה כלול בעסקה כמו מזנון ארוחת בוקר, כניסה לחדר כושר, חניון מסודר לבאים.
מלון ברחובות יכול לתת מענה לחתונות גם מהיבט נוסף כאשר אתם מעוניינים לשכן במלון קרובים שלכם שעתידים להשתתף בחתונה ומגיעים מרחוק ומחפשים פתרון ללינה ואירוח בסמוך לאולם ולגן האירועים שלכם.
שימו לב אם יש מבצעים או לתאריכים האופציונאליים לפי מועד החתונה וכדאי כמובן למהר ולהזמין מראש על מנת לשריין חדר ולהבטיח חוויית אירוח שתשלים את יום החתונה שלכם.
למחרת תוכלו ליהנות ולהתפנק במלון או לחקור את העיר רחובות – את האוצרות שנותרו מימיה כמושבה או להדס הרחוק לפרדסים ולמצוא לעצמכם פינות חמד. מה שבטוח חתונה ברחובות יחד עם מלון ברחובות היא הדרך להשגת חוויה זוגית נהדרת שתשמחו לזכור.