הגיע הרגע, אתם יודעים שזה או עכשיו או לעולם לא. וילות לזוגות רומנטיים הן כל מה שאתם מחפשים כעת כדי לצאת לחופשה מהסרטים. עבדתם במשך שעות, חסכתם כסף במשך חצי שנה והשתדלתם שלא לקנות בגדים בתקופה האחרונה. כעת הכול מוכן ואתם יכולים לצאת אל החופשה החלומית שלהם. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור וילה ולצאת לדרך.

כל היתרונות שבוילה

בחרתם לצאת לחופשה זוגית, השאלה היא איפה. אלה כמה יתרונות שיש לוילה על פני מקומות אחרים:

  • השטח כולו שלכם – וילות לזוגות רומנטיים מתפארות בכך שהן שטח פרטי ובשטח הזה אתם יכולים לעשות כל העולה על רוחכם: לשחות בבריכה פרטית, להזמין שירותי ספא או לשתות משקאות אלכוהוליים על רקע השמים זרועי הכוכבים ועוד.
  • סוף סוף פרטיות – הוילה מספקת לכם את הפרטיות שאתם כה זקוקים לה, ואם אתם הורים לילדים, אתם יודעים למה הכוונה. אז כל שיש לעשות הוא לסדר בייביסיטר ולהכניס את סבא וסבתא לעניינים, להודיע לחברים שהמסיבה נדחית עד אחרי החופשה ולא לשכוח לעדכן את הבוס לגבי תאריך החזרה שלכם.
  • אין סוף לאטרקציות – בוילה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות מבלי לצאת – ג'קוזי מפנק, טלוויזיית פלזמה בחדרים מפנקים, משחקי שולחן כמו פינג פונג או טניס וחדר ביליארד גדול.
  • לא צריך לבשל – אתם יכולים, כמובן, להביא אוכל מהבית ולהכין ארוחות טעימות במטבח מאובזר ומפואר, אך אינכם מוכרחים לעשות זאת. וילות רבות מציעות ארוחות גורמה מגוונות בהזמנה אישית. רק דאגו ליידע מראש את בעל הוילה.
  • גם פיצי יוצא לחופשה – וילות לזוגות רומנטיים אינן מיועדות רק לזוגות, אלא גם לחיות המחמד שלכם. וילות רבות מאפשרות להכניס בעלי חיים. כך שאינכם חייבים להביא את החתולה או הכלבלב לפנסיון. קחו את החיה האהובה אתכם ותנו לה לרוץ ברחבי הדשא.

1

האטרקציות שבחוץ – מהצפון ועד הדרום

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים נופשים היא האם לשכור וילות לזוגות רומנטיים בצפון, בדרום או במרכז. השאלה הגדולה היא מה מתאים יותר לזוג? אם למשל, אתם זוג מהדרום המעוניין לראות קצת ירוק, תוכלו לשכור וילה בצפון וליהנות ממגוון רחב של אטרקציות בטבע הכוללות טיולי רכיבה על סוסים, סדנאות ליצירת תמונות פסיפס או נייר מיוחד או טיולי אופניים. זוהי הזדמנות נהדרת להכיר את החלק הצפוני של הארץ ובסוף היום לנפוש בוילה הצפונית.

מנגד, אם אתם זוג הגר ביישוב הצפוני ומעוניין להכיר את החיים הבורגניים, כדאי לשכור וילה במרכז. וילה כזו קרובה לאטרקציות רבות כמו מסעדות יוקרתיות, טיולי אופניים בעיר הגדולה או מסיבות בתוך פאבים. ולבסוף, אם אתם זוג המחפש קצת שקט ומעוניין להכיר קצת את הנוף המדברי, כדאי לצאת אל וילה בדרום. אפשר להזמין אטרקציה ייחודית כמו טיולי גמלים, או פשוט לצאת אל המדבר ולהכיר את צפונותיו.

העיקר זה הרומנטיקה, אבל אל תשכחו כמה פרטים טכניים בדרך

וילות לזוגות רומנטיים הן רומנטיות מאוד, אך לפני שאתם יוצאים לחופשה החלומית שלכם יש כמה דברים שצריך להביא בחשבון. ראשית, יש צורך לבחור את הוילה המתאימה לכך. תוכלו למצוא באתרי האינטרנט השונים וילות מותאמות לקהל הזוגות הרומנטיים, וילות מיוחדות עם בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא ועיסויים וכמובן גם שוקולדים טעימים.