גלריית תמונות

  1. מלון בראשית
  2. בריכת המלון
  3. הלובי במלון
  4. וילה
  5. חדר עם מרפסת
  6. וילה נשיאותית
  7. אולם הקולנוע במלון
  8. מועדון ילדודס במלון
  9. עמדת הקבלה

בדיקת מחירים והזמנות

מה במלון

  • בריכה
  • מסעדה
  • שרותי קונסיירג'
  • אירוח VIP נשיאותי
  • פעילויות בידור
  • פעילות לילדים
  • חדר כושר
  • סולריום
  • נגישות לנכים
  • אינטרנט אלחוטי (בתשלום)
  • אולם כנסים
  • שירות חדרים

בדיקת מחירים והזמנות

אודות מלון בראשית

מלון בראשית ממוקם במצפה רמון, והוא נחשב לאחד המלונות היוקרתיים שהוקמו בשנים האחרונות בארץ. המלון, שמשקיף על נופי המדבר הקסומים, מציע אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר, או על בסיס חצי פנסיון. מלון בראשית מצפה רמון מאפשר לאורחיו להזמין מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות באיזור מצפה רמון – מטיולי ג'יפים ועד לסנפלינג וכדור פורח. במלון 111 חדרים המותאמים לאירוח משפחות עם ילדים, סוויטות מפנקות לזוגות ולמשפחות, וילות פרטיות ו- 39 חדרים הכוללים גם בריכת שחייה פרטית. במלון בראשית חדר ילדים משוכלל הכולל משחקי מולטימדיה, ספא איכותי מבית יערות הכרמל, תשעה חדרי טיפולים, בריכת שחיה, מסעדה בה מוגשות ארוחות בוקר מוקפדות ומפנקות, שירות אירוח VIP, אולם כנסים ופעילויות בידור ליליות.

פרטים כלליים על המלון

מלון בראשית ממוקם באיזור יחודי במצפה רמון, על רכס הר המתנשא לגובה של מאות מטרים. המלון מוקף בנוף מדברי יפהפה, ומיקומו של המלון מאפשר פרטיות מקסימלית ואירוח אינטימי. מיקומו של המלון מאפשר מזג אוויר נעים במיוחד, אפילו בתקופות הקיץ החמות. הנוף באיזור המלון משתנה לפי עונות השנה, כשלכל עונה התופעות המרהיבות שלה, כמו פריחה מלבלבת או זרימת מים בוואדיות. המלון מאפשר עריכת כנסים ואירועים באווירה יוקרתית, והזמנות מיוחדות אחרות. הזמנת חדר במלון כוללת בדרך כלל אירוח על בסיס חצי פנסיון, כשארוחות הבוקר נערכות במסעדת המלון היוקרתית "רוזמרין".

חדרי מלון בראשית במצפה רמון

חדרי מלון בראשית מעוצבים בהשראת האווירה המדברית; כל חדרי המלון מרווחים ומשקיפים לעבר נופי המדבר המיוחדים. בנוסף, כולם מאובזרים בחיבור לאינטרנט, במזגן, בכספת, בפינת עבודה או בישיבה, בפינת קפה ובמיני בר. בחדרים היוקרתיים יותר קיימת גם בריכה או חצר פרטיות, ואילו הוילות במלון מפוארות במיוחד, וכוללות חדרי שינה, סלון, מטבחון, מרפסת ובריכה פרטית הצמודה לסלון. בכל החדרים תיהנו מאירוח יוקרתי ברמה גבוהה, ותוכלו ליהנות משירותים אקסקלוסיביים ואירוח VIP (בתוספת תשלום).

שירותים מיוחדים

מלון בראשית מצפה רמון מציע למתארחים לאורחיו שירותים מיוחדים כמו קונסרייז', אירוח VIP נשיאותי, אטרקציות ופעילויות מגוונות בבית המלון עצמו, חנות בבית המלון, חנייה ללא תשלום, חניית נכים ועוד. יש לציין כי האורחים בבית המלון נהנים מיחס אישי ואדיב במיוחד, וצוות מלון בראשית עומד לרשותם בכל פנייה, שאלה או בקשה. בית המלון מפעיל מועדון ילדים בשם "ילדודס", וחדר משחקים המאובזר במשחקי מחשב ומולטימדיה חדישים. בנוסף, המלון, המציע מידע על שלל הפעילויות המתרחשות במצפה רמון, עובד בשיתוף פעולה עם חברות המארגנות טיולים ואטרקציות באיזור.

דרכי הגעה

היות ומלון בראשית ממוקם על רכס הר גבוה, מוצעת לאורחים אפשרות ההגעה למלון במסוק. המסוקים יוקרתיים ומשוכללים, ויכולים להכיל עד שישה אנשים. את הטיסה למלון באמצעות המסוק יש לתאם מראש עם בית המלון או עם החברה המפעילה את שירותי המסוקים. הגעה ברכב מתאפשרת באמצעות כביש חדש ודו-מסלולי המגיע עד בית המלון, כשנסיעה מתל-אביב עד לבית המלון אורכת בממוצע כשעתיים וחצי.

 

בדיקת מחירים והזמנות