פורטוגל מציעה שלל אטרקציות וחוויות שכדאי להכיר וכיף לגלות. אם אתם מתכננים את הנופש הבא שלכם, קבלו שורה של טיפים, המלצות ורעיונות מעולים.

לגלות את הסמטאות הציוריות של ליסבון

נופש בפורטוגל הולך נהדר עם שיטוט מקסים בסמטאות הציוריות שלא חסרות, בליסבון המרהיבה. זה לא באמת משנה אם יש לכם אזרחות אירופאית או לא, מומלץ להגיע לדוגמא לרחוב רואה זה רוסה, וממנו להמשיך בין הבתים המקסימים במראה המסורתי, המרפסות התלויות, הצבעוניות שמתערבבת עם שלווה מקומית.

גלישת גלים או מנזר מיוחד בליסבון

לכל אחד צורת אידיאלית של נופש בפורטוגל. אם ים הוא הקטע המרכזי שלכם, תוכלו ליהנות מהגלים והחופים. גלישת גלים מסורתית או סאפ – לא משנה איך אתם אוהבים להרגיש את הים, תוכלו לבלות בצורה כזאת חופשה שלימה. ספורט ימי או סתם רביצה על החופים היפים שאחריהם תוכלו, אם תרצו, לבקר באקווריום המפורסם של ליסבון. אבל אם אתם פחות מתחברים לגלישה או שאתם רוצים לגוון עם משהו נוסף, נוכל להמליץ על מנזר מיוחד שממתין בעיר הבירה. מנזר ג'רונימוש שוכן בסמוך למוזיאון הארכאולוגיה המקומי ושניהם שווים ביקור. אם רוכשים כרטיס מראש, אפשר לדלג על התור הארוך יחסית ולהיכנס מיד.

לגלות את סינטרה

לא רחוק מליסבון תמצאו פנינה של ממש, עיירה לא גדולה אבל מרשימה מאוד. לאורך השנים הוקמו בעיירה זאת בניינים מרשימים וגם ארמונות ומבצרים, מנזרים ועוד מבנים שכדאי לראות. מאוד קל להגיע לעיירה מליסבון ברכב שכור או ברכבת ושווה לבקר לדוגמא בארמון הלאומי. בארמון מצפים לכם אולמות שונים ואפשר להרגיש כאילו בכל רגע יכנסו למקום בני חצר המלכות ורוזנים לבושים בפאר. אל תוותרו גם על ביקור במגדל עם התצפית הנפלאה שמחכה לכם שם.

רכס הררי ששווה ביקור

לצד החופים הנפלאים של פורטוגל תוכלו למצוא הרבה יופי וקסם גם ברכס ההררי שמאפיין את מרכזה של המדינה. לצד נופים נפלאים וטבע, תוכלו לסייר גם בכפרים זעירים, שבנויים מאבנים שחורות. הכפרים משתלבים היטב עם סביבתם הטבעית וחלקם צבועים באופן מסורתי בצבעים מרהיבים מיוחדים. התושבים מציעים חוויות מיוחדות, מכירת מזכרות תוצרת המקום, סדנאות אפיה ובישול. כמו כן, אפשר להמשיך לשיט בנהרות, טיולים ברגל או באופניים.

עיירת חוף ונופש בדרום פורטוגל

נסיים עם המלצה על עיירת חוף ונופש שאפשר לבלות בה חופשה שלימה, עם ילדים או בלעדיהם. לאגוס נמצאת בחוף בדרום מערב המדינה. יש בה שילוב של חוף ים מרהיב לצד צוקים. בעיר העתיקה כדאי להתרשם מהאותנטיות ולהמשיך משם ליקבים מקומיים. תמצאו פה בילויים תיירותיים כגון רכבת שמיועדת לתיירים לצד חיי לילה מהנים. שווה לטייל בחופים עם המפרצים הקסומים, לשייט באופן עצמאי בסירות בין המצוקים, לבקר בשוק הדגים המקומי או להצטרף לקהילת הגולשים ולתפוס גלים.