כשזה מגיע לסעודה בבתי מלון, המנה האחרונה היא לרוב מה שהאורחים זוכרים הכי הרבה. זה הדבר האחרון שהם טועמים לפני שהם יוצאים מהמלון, וזו המנה שמותירה רושם מתמשך. בגלל זה, חשוב לבתי המלון לבחור את המנה הסופית הנכונה שתשאיר את האורחים שלהם מרוצים ומתרשמים. הנה כמה מנות אחרונות מומלצות לבתי מלון:

 

  • עוגת שוקולד

עוגת שוקולד מומס היא קינוח קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה. עוגת השוקולד העשירה והדקדנטית נאפת עד שהחלק החיצוני פריך, אבל בפנים עדיין דביק ונמס. מוגש עם כדור גלידת וניל, הקינוח הזה הוא דרך בטוחה להרשים את האורחים.

 

  • טירמיסו

טירמיסו הוא קינוח איטלקי שאהוב על רבים. הוא עשוי משכבות של עוגת  קפה ומילוי מסקרפונה עשיר וקרמי. את הקינוח מסיימים עם אבק של אבקת קקאו מעל. טירמיסו הוא קינוח מתוחכם שישאיר את האורחים מרוצים ומפנקים.

 

  • קרם ברולה

קרם ברולה הוא קינוח צרפתי שהוא גם אלגנטי וגם טעים. על בסיס קרם מכוסה שכבה של סוכר מקורמל שמוסיפה קראנצ'יות משביעה לכל ביס. מוגש ברמקינים קטנים, הקינוח הזה מושלם למי שרוצה אפשרות קינוח קלה יותר.

 

  • טארט פירות

טארט פירות הוא מנה אחרונה מושלמת למי שמעדיף קינוח קליל יותר. מעטפת הטארט ממולאת בקרם ומעליה מגוון פירות טריים. זהו קינוח יפהפה וצבעוני המושלם לתקופת הקיץ.

 

  • עוגת גבינה

עוגת גבינה היא קינוח קלאסי שאהוב על רבים. הוא עשיר וקרמי, וניתן לטעום אותו במגוון דרכים. מעוגת גבינה קלאסית בסגנון ניו יורק ועד לאפשרויות פירותיות כמו עוגת גבינה עם תותים או אוכמניות.

 

  • פנקוטה

פנה קוטה היא קינוח איטלקי קליל וקרמי המושלם למי שרוצה משהו מתוק אבל לא כבד מדי. הקינוח עשוי עם שמנת, סוכר וג'לטין, ולעתים קרובות הוא בטעם וניל או טעמים אחרים. זה מוגש צונן וניתן להוסיף עליו פירות טריים או רוטב פירות.

 

  • טראפלס שוקולד

טראפלס שוקולד זה מנה אחרונה דקדנטית המושלמת לשוקולדים. כדורי השוקולד הקטנים והעשירים עשויים לרוב מתערובת של שוקולד, שמנת וחמאה. ניתן לטעום אותם במגוון דרכים, משוקולד קלאסי ועד טעמים כמו אגוזי לוז או פטל.

 

לסיכום: המנה האחרונה של הארוחה היא היבט חשוב בחוויית האוכל לאורחים בבתי המלון. בהצעת מגוון אפשרויות, בתי המלון יכולים לתת מענה להעדפות המגוונות של אורחיהם ולהבטיח שהם יוצאים מרוצים ומתרשמים. מקינוחים קלאסיים כמו עוגת שוקולד מותכת ועוגת גבינה ועד לאפשרויות קלות יותר כמו טארט פירות ופנה קוטה, יש הרבה מנות אחרונות מומלצות למלונות לבחירה. על ידי בחירת המנה הסופית הנכונה, בתי המלון יכולים להשאיר את האורחים שלהם עם רושם מתמשך וחיובי.

רוצה אספקת קינוחים למסעדות או מלונות? פנה אלינו עכשיו > https://www.mabudi.co.il/