רשתות בתי המלון כגון קלאב הוטל, דן, פתאל, רימונים ואחרים מוכרות היטב למרבית חובבי הנופשים בארץ. לעומת זאת, כאשר מזמינים חופשה בחו"ל, לא תמיד ניתן למצוא את השמות הללו. במידה ואתם מתכנים לצאת לחופשה מפנקת בפורטוגל, יתכן מאוד שתלונו בעיר המרכזית פורטו. על מנת שתוכלו לתכנן היטב את החופשה שלכם, אנו מתכבדים להעניק לכם הצצה למלונות המומלצים לחופשה בעיר שוקקת זו.

Eurostars Porto Douro

בין אם אתם מגיעים לעיר כתיירים ובין אם יש לכם דרכון פורטוגלי, תשמחו לדעת שמלון זה, ברמת ארבעה כוכבים נמצא במיקום מצוין. לרשות האורחים כ-100 חדרים והוא מאופיין בעיצוב מסורתי ומיקום שמשדרג את החופשה, סמוך מאוד לנהר דורו. זהו אותו נהר שחולק עם המלון את שמו. תוכלו להגיע בקלות לכל האטרקציות המרכזיות של העיר. המקום מצוי במרחק נסיעה קצר למדי משדה התעופה ומתחנת הרכבת.

Hotel Spot Family Suites

אם אתם אוהבים מאוד סגנון של מלון דירות, זהו המקום שיהווה בחירה מושלמת בשבילכם. הוא מעולה למשפחות ותמצאו בו סוויטות משפחיות נפלאות, נוחות, נעימות אך גם פונקציונליות. המלון מספק ארוחות בוקר קלות, מטבח, דירות גדולות, שירותי כביסה. בכל המלון ישנה גישה לאינטרנט אלחוטי וניתן לקבל שירותי חניה למי ששוכר רכב בזמן החופשה. המלון ממוקם בסביבה שקטה יחסית אך גם קרובה לאטרקציות שונות כגון שווקים ואתרים תיירותיים נגישים.

Bessa Hotel Baixa

אם אתם מרגישים שאתם חייבים בריכה במלון ואתם נהנים מחדרי כושר, תשמחו לדעת שיש בפורטו מלונות שמציעים בדיוק את זה. מלון זה מציע בין יתר שירותיו הטובים גם חדר כושר ובריכת שחייה להנאת האורחים. להנאתכם פינת ישיבה מדהימה בגינה החיצונית, מסעדה טובה שהופכת למעין מועדון אירוח לילי וכמובן שפע של חדרים מעוצבים, ברמות פאר ואבזור שונות בהתאם לטעמכם ולתקציב שלכם. ארוחות הבוקר נחשבות למאוד עשירות ומפנקות כך שאם ארוחת בוקר כזאת מהווה חלק מהחופשה שלכם, קחו זאת בחשבון.

Axis Porto Business & Spa Hotel

המלון נמצא סמוך לאתרים נחשבים בעיר, אולם הוא גם מצטיין בערך מוסף של ממש. מהחדרים נשקף נוף מרהיב עין, שזמין בזכות המרפסות המפנקות הצמודות. לאורחי המלון ממתין גם ספא יוקרתי, עם סאונה, טיפולי גוף, בריכה ועוד. במרחק הליכה אפשר להגיע לשוק מרכזי, לתחנת המטרו הסמוכה. אם אתם אוהבים אוכל טוב, מנות איטלקיות אך גם בין לאומיות, דעו שבמלון תמצאו גם מסעדה טובה לטעמכם. ניתן להזמין חדרים יוקרתיים לזוגות וכן חדרים למשפחות וחדרים גדולים מעל הסטנדרט.

BessaHotel Baixa

חדרי המלון מאובזרים היטב והוא מקבל דרך קבע ביקורות מצוינות מקהל האורחים. הוא מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית ובחדרים תמצאו מיטות מפנקות, טלוויזיה, מיזוג, ריהוט נלווה. במלון מסעדה, שירותי חניה, בר ולא פחות חשוב – המיקום מצוין.