החלטתם על חופשה? לפני שאתם ממהרים לטוס לחו"ל עצרו לרגע ובואו לקרוא כמה כללים חשובים שיעזרו לכם בתכנון החופשה.

למה להשקיע בחופשה בארץ

 

עידן הקורונה פגע בהמוני עסקים מקומיים, החל ממסעדות ועד בתי חרושת שמעסיקים מאות ואלפי עובדים אזרחי ישראל. כאשר אתם מתכננים חופשה, אולי תרצו לשקול חופשה בישראל מאשר בחו"ל, וכך לעזור למשק הישראלי להתאושש מעט.

זאת דרך מעולה לתת עזרה לחברה שלנו, ולעזור לאחד יותר את האזרחים ממגזרים שונים החיים בארץ.

רעיונות לחופשה בישראל

 

הארץ הקטנה והנפלאה שלנו מלאה בהמון יופי פראי, במישורים שיד אדם טרם נגעה בהם והרסה אותם. מהגליל והגולן הצפוניים ועד המדבר המרהיב, אשר פורס את אוצרותיו לכל המחפש את הרוגע והשלווה.

בין אם זה בבית מלון מפואר או אכסניה לשולי הדרך, אוהל בטבע שהתקנתם בעצמם או רכב שהוסב לבית על גלגלים. תוכלו לבחור בכל אזור בארץ לחופשה משגעת עם כל המשפחה, להנות מכל אוצרות הטבע הגלויים והחבויים ולנשום אוויר צלול.

מבחינה צרכנית, חשוב מאוד להשוות מחירים בין האטרקציות השונות כדי לחסוך כמה שיותר מהתקציב. אפשר למצוא השוואת מחירי אטרקציות באתר https://www.poodle.co.il/ שמציג את המחירים הזולים ביותר מבין כלל הספקים ברשת.

מקומות בצפון לחופשה

 

אחד המקומות היפים בצפון הוא קיבוץ מרום גולן, הממוקם מתחת לחרמון ומציע המון סוגים של פעילות כגון רכיבה על סוסים או שחיה בבריכה. תוכלו גם ליהנות מקפיצה לארוחה נפלאה במסעדת הבוקרים, או ללגום ספל קפה טעים בבית קפה בשטח הקיבוץ.

תוכלו גם להנות מקטיף דובדבנים בעונה המתאימה או להנות מטיול רגלי עם מדריך, או לחילופין לצאת לטיול ג'יפים עם כל המשפחה. גם בגליל תוכלו למצוא המון מקומות נהדרים לבקר בהם, אשר מציעים לינה וארחה כפרית באזור פסטורלי עם נוף עוצר נשימה.

לקחת חלק בפעילות מהנה עם הילדים בהכנת סבונים או גבינות ביתיות, או ללכת לסיור עם ביקור במעיין בכפר דרוזי בשם עין אל אסד.

האם יש בריכות באזורים האלה?

יש משהו הרבה יותר מענג מבריכות מעשה ידי אדם, ואלה בריכות טבעיות אשר נתן לנו הטבע עם מפלים מרהיבים. בנחל זוויתן תוכלו ליהנות ולטבול בשני מפלים שונים, אחד נקרא הנקיק השחור והשני נקרא המפל המדורג ויש בו מערכת SOS WIFI.

הם נמצאים בחלק הנחל שנקרא הזוויתן התחתון ותוכלו למצוא כמה בריכות טבעיות שניתן לשחות בהן. בהמשך תוכלו להגיע אל הזוויתן העליון ובו למצוא מפל גדול עם בריכות עמוקות, שגם ניתן לטבול ולשחות בהן.

 

מקומות בדרום לחופשה נעימה

אם תרצו להנות במדבר תוכלו לבקר בחוות מתנת המדבר, המציעה אירוח בסגנון כפרי והמון פעילות למשפחות וילדים בפרט. תוכלו גם לבקר שישוב שנקרא צוקים, לקפוץ למתחם בשם "ארץ ערבה" ולהתרשם מבניה אקולוגית מהממת הכוללת חלוקי נחל ואבן.

יש כמה סוויטות מאוד מושקעות במתחם, עם מרחק סביר בין הסוויטות לשמירת פרטיות, עם בריכות הבנויות בכל סוויטה בנפרד. בכל סוויטה תוכלו למצוא חדרי שינה,  סלון משגע וקמין עץ לימי חורף קרירים, מטבחון קטן לבשל בו וג'קוזי.

אילו מקומות מתאימים רק לזוגות?

בא לכם להפתיע את בן או בת הזוג שלכם בכמה לילות קסומים במקום מיוחד? קפצו לצימר קול ומבריום במושב שקף. בצימר קיימות שתי סוויטות אך בגלל טיבן, הן הופכות למיוחדות מאוד, שתי הסוויטות בעצם מערות חצובות בסלע.

שתי הסוויטות חצובות עם שתי קומות, מטבחונים מאובזרים, פינת אוכל וישיבה, מיטה עגולה ענקית, בור מים בגובה מטר עם מפל וזרמי ג'קוזי וחדר אמבטיה מרהיב. תוכלו גם להזמין כמה לילות בשדה צבי, בצימר חלומות לפז, שמציע כמה בקתות עם לינה כפרית פסטורלית.

לכל בקתה יש בריכה פרטית מחוממת, גדר לפרטיות, חדר שינה מפואר וסלון גדול, מטבחון שאפשר לבשל בו ואווירה משגעת.