זיכרונות מהחופשה המשפחתית לא יסולאו בפז, אבל עצם היציאה לחופשה משפחתית יכולה לעלות הון תועפות. למרבה המזל, היום אפשר להזמין בקלות רבה חבילת נופש משתלמת באינטרנט ויש כמה דרכים באמצעותן ניתן להוזיל בהרבה את החופשה המשפחתית. למשל, הזמנת חופשה ביעד קרוב לבית, או יציאה לחופשה בעונות השפל מבחינה תיירותית.
לא קשה למצוא חבילות נופש זולות אם יודעים איך והיכן לחפש את העסקה הטובה ביותר. היום, תוכלו למצוא חבילות נופש שמציעות טיסות זולות, לבתי מלון ואפילו להשכרת רכב. תוכלו לחסוך לעצמכם כסף רב על ידי הזמנת חבילת נופש מושלמת בדרכים הבאות:
1. מציאת חבילות נופש זולות על ידי חיפוש באינטרנט
חברות רבות מפרסמות דילים באינטרנט, ואתם אמורים למצוא דילים רבים שמתאימים לדרישות שלכם. נסו להשתמש בביטויי מפתח בחיפוש שלכם, כגון: "חבילות נופש זולות" או "חבילות נופש מוזלות". כתגובה לחיפוש תופיע על המסך רשימה של אתרי אינטרנט רבים שמציעים עסקאות זולות לחבילות נופש.
2. השוואת דילים לחבילות נופש מושלמות
היכנסו לכמה מהאתרים שמציעים חבילות נופש והשוו את העסקאות והמחירים המוצעים על ידי האתרים השונים. בדקו אם החבילה הזולה מציעה "הכל כלול", האם היא מציעה גם טיסה ובית מלון וכו'. השוו בין חבילות נופש רבות לפני שתבחרו באחת מהן. נסו למצוא חבילת נופש שמציעה עסקת "הכל כלול". זה יעזור לכם לחסוך כסף. לאחר ההשוואה, בחרו את ההצעה הטובה ביותר כשאתם מתבססים גם על המחיר וגם על ההטבות.
3. חופשה לא בעונה הבוערת
אם יש לכם יעד שמאוד מפתה אתכם לנפוש בו, נסו למצוא חבילת נופש ליעד זה מחוץ לעונה הבוערת כדי למצוא את העסקאות הטובות ביותר לטיסה, לינה ותחבורה. גם אם אין לכם יעד ספציפי בראש, היצמדו ללוח השנה וצאו לחופשה בתקופה שהיא מחוץ לעונה. הזמן הוא מהותי גם כאשר סורקים דילים באינטרנט כיוון שההצעות הזולות תקפות לחלון הזדמנויות מוגבל ורבים האנשים שקופצים עליהן.
שימו לב, אם אתם נתקלים בהצעה שנראית לכם טובה מדי מכדי להיות אמיתית, היו בטוחים שהיא לא תישאר בסביבה לנצח. רק לעיתים נדירות עסקאות מפתות מוצעות לרכישה לאורך זמן. המשמעות היא שאתם צריכים להיות מוכנים ללחוץ על העכבר כשאתם נתקלים בחבילת הנופש המשתלמת ביותר עבורכם. אחרת, ההצעה המפתה פשוט תתאדה או תימכר לפני שתספיקו למצמץ.
4. הזמנת החופשה הזולה ביותר
הזמינו את החופשה הזולה בה בחרתם על ידי ביצוע ההוראות באתר האינטרנט. בדרך כלל האתר מאפשר לכם לערוך את ההזמנה באופן מקוון, או בטלפון. הקפידו להדפיס במדפסת כל אישור שקיבלתם מהחברה בדוא"ל לאחר שביצעתם את ההזמנה, כדי שתהיה בידיכם אסמכתא להזמנה שביצעתם.
5. בדיקת יעד החופשה
לאחר שבחרתם את יעד החופשה שלכם, זה הזמן לבדוק מה מציע לכם מקום היעד. אל תסתמכו רק על האינטרנט ועל סוכנויות נסיעות שיתנו לכם שירות שמאפשר חיסכון כספי פוטנציאלי. גם אטרקציות וחברות מקומיות הם משאבים חכמים לאיזון תקציב החופשה שלכם.
לדוגמה, פנו ללשכת המבקרים המקומית שמקדמת את התיירות באזור. לשכה זו תוכל לחבר אתכם לאטרקציות מקומיות ולכל העסקאות וההנחות שקשורות בהן. שלבו בין בית המלון למסעדות שנמצאות בקרבתו, כמו גם לפארק השעשועים, למוזיאונים או לפעילות חוצות. קחו בחשבון שזה לא נדיר שעסקים מתקבצים סביב בתי המלון ואתרי הנופש ומוזילים את עלויות הבילוי במקום.

המאמר באדיבות – דיזנהאוז – חברת התיירות של ישראל