קבלו כמה טיפים טובים וחשובים ורעיונות מעולים ומנצחים לחופשה רומנטית בישראל.

הפתעה מושלמת

להפתיע את החברה או האישה אחרי מספר שנים הופך לקשה, לכן ההפתעה המושלמת היא חופשה רומנטית בכל רחבי הארץ. כל מה שצריך, זה להיכנס לגוגל ולחפש יעדים מעולים לחופשה לזוגות לפי מיקומים שונים כמו הצפון או הדרום.

תוכלו לבדוק בנוסף אילו אטרקציות ופעילויות האזור עצמו מציע, ולהחליט אם בא לכם להזמין כמה לילות בלתי נשכחים בצימר משגע. מומלץ להיעזר באתרי תיירות מובילים כמו איסתא, גוליבר, מסע אחר או אתר https://www.metailimbaolam.com  שיוכלו לתת לכם הרבה מאוד ערך מוסף ורעיונות להשראה.

דרום הארץ

תוכלו לבחור בנופים מרהיבים של הצפון, מפלי מים ענקיים ובריכות מחוממות או השלווה העוצמתית  והנקייה של המדבר. אם בחרתם במדבר, הרי לכם כמה מקומות עם נופים פסטורליים עוצרי נשימה, עם שלווה שחודרת לגוף ומשכיחה את מעמסות היום.

על גג המדבר

במצפה הרמון תוכלו למצוא מקום יפה בשם "על גג המדבר" המציע מגוון של סוויטות בנויות מאבן, עם עיצוב ססגוני. כל הצימרים בנויים בבנייה אקולוגית, עם מטבחון קטן שניתן לבשל בו עם פינת אוכל צמודה, חדר שינה מאובזר ויפה ועוד פרטי נוי שונים.

חלומות לפז

או להזמין כמה לילות ב"חלומות לפז" המציע אירוח ולינה בכפריות מדברית משגעת, עם בקתות בבנייה אקולוגית מיוחדות. בריכות פרטיות בכל אחת מהבקתות, סלון מרווח, חדר שינה מעוצב, מטבח שניתן לבשל בו, פינת אוכל ופרטיות.

קולומבריום

שתי סוויטות מרהיבות ביופיין בשל העובדה שאלה מערות חצובות בסלע, עם שני מפלסים בתוך כל אחת, חדר שינה ענק ובור מים בגובה מטר. בבור המים תוכלו למצוא מפל מים קטן, אך נוסף לזה ישנו גם חדר אמבטיה ענק ומקסים, סלון רחב ידיים ומטבחון.

צפון הארץ

אם בא לכם דווקא על הצפון שירוק ברוב עונות השנה, ומציע מגוון פעילויות בנוסף לאווירה רומנטית, הנה כמה רעיונות:

איזמרגד

תוכלו למצוא מקום משגע במצפה הילה הממוקמת בגליל המערבי, בצימר בשם איזמרגד המציע סוויטה יפהפייה. בתוך הסוויטה תוכלו למצוא רהיטי עץ בסגנון כפרי, עם חלל סלון מרווח וקמין עץ, עם פינת אוכל ומטבח שניתן לבשל בו.

בקתה בחווה

בקתה בחווה זו חווה הממוקמת בגליל העליון, עם נוף הרים קסום ומשגע, אוויר הרים צלול והאווירה רומנטית. הבקתות בנויות מעץ ואבן, מה שנותן תחושה כפרית למקום, מבנה הבקתה מחולק לשניים, באחד חדר שינה עם מיטה ענקית וג'קוזי.

בחלל השני של הבקתה תמצאו סלון מקסים, עם מטבחון קטן שמתאים גם לבישול ופינת אוכל צמודה.

סוויטה על הים

הצימר נמצא בשבי צין בגליל המערבי, ובמרחק הליכה של כמה דקות מחוף ים, עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה. בתוך הסוויטה תוכלו למצוא ג'קוזי, חדר אמבטיה מאובזר ביופיו, חדר שינה גדול עם פינת ישיבה בתוכו.

ישנו גם סלון ענק ומטבח גדול שיגרום לכל אישה לקנא, ופינת אוכל מעץ עשוי בנגרות כפרית, ומרפסת ענקית שאפשר לשבת לאכול בה.

האם חופשה זוגית זולה?

חופשה זוגית אינה שונה מכל חופשה אחרת, ההבדל הוא בכמות האנשים, וכמות הפעילויות שתרצו להוסיף לחופשה. עבור זוגות החופשות בדרך כלל פחות יקרות ויותר קצרות, אך גם הן יכולות להשתנות בהתאם לרצון הזוגות.

אם תבחרו נטו בחופשה לזוגות לסופ"ש, תוכלו למצוא דילים מאוד אטרקטיביים וזולים שיתאימו גם לתקציב שלכם.

פעילויות ומופעים באזור

אם כל זאת בא לכם לצאת מהסוויטה לסרט טוב או ערב ריקודים מגוונים, תוכלו לבדוק באינטרנט על סוגי פעילויות שונים באזור. בין אם זו פעילות מהנה וכיפית שכוללת יצירה או פעילות שכוללת סוגי ספורט שונים ואירוביקה, או טיול ג'יפים.

רצוי שתבדקו על הפעילויות שמתקיימות באזור, בזמן שאתם בוחרים את המקום האידיאלי לחופשה וכך לא תשברו את הראש במהלכה.