קבעתם לצאת לסוף שבוע רומנטי בצפון, בסוף השבוע הזה תשאירו את כל הדאגות מאחור, תתנתקו מהטלפונים הניידים ותיהנו מזמן איכות זוגי אל מול הנופים היפים. וילות בצפון ישראל ממוקמות באזורים מבודדים, הוילות מעניקות פרטיות מלאה. כאן תתעוררו בבוקר לקול ציוץ הציפורים, תיהנו מארוחת בוקר עשירה ותמשיכו אל הבריכה הפרטית של הוילה.

אלו וילות בצפון ישראל מתאימות לזוגות?

אזור הצפון מציע פתרונות אירוח רבים, יש וילות רבות בצפון ועליכם לבחור רק אחת. בעבור חופשה זוגית רומנטית נמליץ על וילות בצפון ישראל עם אווירה רומנטית, פרטיות, נופים קסומים, שקט ושלווה, אמבט ג'קוזי, בריכה פרטית קטנה, סאונה, מערכת קולנוע ביתית וחדר שינה מפנק. בעבור חופשות זוגיות כדאי לבחור וילה עם 2-3 חדרי שינה, וילה קטנה ואינטימית היא המתאימה ביותר.

מסעדות רומנטיות בצפון

מסעדת שירי ביסטרו, ראש פינה. זה המקום לארוחות בוקר רומנטיות מול הנוף הקסום של ראש פינה. המסעדה מציעה פרט לארוחות בוקר גם ארוחות צהריים וארוחות ערב, העיצוב במקום כפרי רומנטי, יש בר יין עשיר והתפריט עם סגנון של ביסטרו צרפתי. בערב וואלנטיין יש במסעדה תפריט זוגי מיוחד של ארוחת טעימות. אל תפספסו את הנופים הקסומים במרפסת המסעדה ואת מנת הפטריות והאספרגוס.

מסעדת קדירת המכשפה והחלבן, רמת הגולן. אזור נחל נמרוד עשיר במטעים של תפוחים ודובדבנים, האזור רומנטי וקסום. המסעדה מגישה בעיקר תבשילי קדירה, בימים חורפיים קרירים אין מנה רומנטית יותר מקדירה חמה. כדאי לטעום את מנת האוסובוקו בבירה, המנה מוגשת על מצע של פירה ושעועית ירוקה.

מסעדת בית שלום, מטולה. המסעדה הרומנטית ביותר בצפון היא מסעדת בית שלום, המבנה בו ממוקמת המסעדה עתיק וקסום. המטבח חלבי צמחוני עם מנות דג, פסטות, גבינות נהדרות וקינוחים נפלאים. יש במסעדה קמין עצים ופסנתר. יש מסעדה רומנטית בצפון גם לצמחוניים!

איך לשמח את בני הזוג?

כל גבר וכל אישה זקוקים להערכה, אנו זקוקים לאהבה תוך נתינה וקבלה. בעזרת כמה תוספות קטנות תצליחו לרגש את בני הזוג שלכם ולהפוך את החופשה הזו הרבה יותר רומנטית. וילות בצפון ישראל מעניקות לזוגות פרטיות מלאה, הוילות מומלצות לחופשות ירח דבש, ימי נישואין והצעות נישואין. לא תאמינו כמה זה פשוט לייצור אווירה רומנטית ולשמח את בני הזוג שלנו, כל שדרוש הוא מעט השקעה ותשומת לב. בני הזוג שלנו רוצים לדעת שהתאמצנו בעבורם, הקדשנו מחשבה לחופשה.

כל שעליכם לעשות הוא להפתיע עם נרות ריחניים, מארז של תכשירי פינוק לאמבטיה עם שמן עיסוי ומלח אמבטיה, הזמנת עיסויי זוגי אל הוילה, פרלינים ותותים, הכנת קובץ מוזיקה שאתם אוהבים, הזמנה של עוגה או ארוחה שתמתין לכם במתחם הוילה. וילות בצפון ישראל מעניקות לזוגות פרטיות, נצלו את ההזדמנות להיות רומנטיים ולהקדיש את מלוא הזמן לזמן איכות זוגי.