חברים או בני משפחה הפתיעו אתכם בכרטיס טיסה לחו"ל? מישהו ביקש מכם להצטרף אליו לטיול באופן ספונטני ואין לכם כסף? מרגישים חנוקים מהעבודה ואתם חייבים לצאת לכמה ימים של חופשה בחו"ל להתאוורר? כל אלה ועוד יהיו סיבות אפשריות לבקשת הלוואות מיידיות. בעזרתן תוכלו לקבל את הכסף במהירות לחשבון שלכם או אפילו במזומן (תלוי בסוג ההלוואה) ולטוס לכם לחו"ל, לטייל וליהנות גם אם מדובר בטיול ספונטני מעכשיו לעכשיו ונדמה לכם שאין לכם את האפשרות הכלכלית לעמוד בטיול שכזה. 

מה מאפיין הלוואות מיידיות? 

הלוואות מיידיות הן הלוואות שבהן האישורים להלוואה או לפחות בדיקת האפשרות לקבל את ההלוואה מתבצעת במהירות ולעתים אפילו באותו יום של הבקשה. במקרים אחרים ביום שלאחר מכן. הכסף מתקבל בהעברה בנקאית או שיק מזומן בדרך כלל כאשר ברוב המקרים הכסף מועבר מיד עם אישור ההלוואה וחתימה על הסכם ההלוואה. 

מה גובה ההלוואה שנצטרך? 

חשבו על הטיול שאתם הולכים לצאת אליו. לכמה זמן אתם יוצאים? באילו אתרים תבקרו? האם אתם מסודרים מבחינת אוכל? האם אתם מקבלים גם ארוחות במלון כחלק מסידורי הלינה שלכם שם? האם אתם תלכו גם לקזינו במקום? ועוד… בהתאם לתכנון תוכלו לוודא את סכום הכסף שתצטרכו בהלוואה שעדיף לבקש מעט יותר מאשר להיתקע בטיול ללא כסף. 

חשבו גם על היום שאחרי: 

למרות שעדיף לבקש יותר, חשבו גם על היום שאחרי ואל תתפזרו מעבר ליכולות שלכם. אם אין לכם עבודה מסודרת למשל, אל תתפזרו עם הוצאות כבדות של הלוואה גדולה. אם אתם צריכים רק 5000 שקלים, בקשו הלוואות למוגבלים בבנק בגובה 5,000 שקלים או עד 10,000 שקלים אבל אל תגזימו מעבר לכך אם אין בכך הצורך. ככל שההלוואה גדולה יותר כך ההחזר החודשי יהיה גדול יותר. קחו בחשבון גם להשאיר מעט כסף בחשבון עבור ההחזרים הראשונים בזמן שאתם בחו"ל ולא עובדים.