הצפון הירוק הארץ־ישראלי ייחודי ביופיו, באווירה שבו, בנופיו המגוונים והמדהימים וכן בחוויות הקסומות שהוא מציע. חופשה משפחתית בצפון טומנת בחובה שלל רחב של אתרי תיירות, נופש ובילוי ואטרקציות רבות לכל הגילים. בילוי משפחתי בצפון הוא תמיד חווייתי ותמיד מזמין. גם אם אנחנו מכירים אותו היטב ומגיעים אליו כמעט בכל חופשה, תמיד יש מקום לחוות בו חוויות חדשות, ותמיד יש אפשרות להכיר בו עוד פינות קסומות שטרם הכרנו.

אז איך נְמַצה את הבילוי המשפחתי שלנו בצפון? איך נמקסם את אפשרויות החופשה שהצפון מציע? בואו נגלה את האטרקציות המיוחדות שלא נרצה לפספס.

חוויית הלינה הכפרית

ידוע לנו כי צימרים בצפון למשפחות הם הבסיס לחופשה משפחתית מושלמת. חוויית הלינה הכפרית היא חלק מחוויית הנופש בצפון. בקתות העץ הקסומות בקיבוץ ניר דוד הן חלק בלתי נפרד ממעטפת האירוח של הצפון. האירוח בקיבוץ משלב לינה בבקתות עץ מוקפות ירוק, הנאה מהנחל הכחול הזורם בטבעיות בסמוך להן, שלל אפשרויות מדהימות שהנחל מספק כמו שיט, שחייה, ובעיקר נוף מדהים.

האירוח בקיבוץ הוא גם נקודות המוצא לביקור במגוון האטרקציות של עמק המעיינות:  גן גורו והקנגורואים הידידותיים שבו; פארק המעיינות, טבילה ושכשוך במעיינותיו הטבעיים; גן השלושה הסחנה ובריכותיו המדהימות; סיורי זריחה ושקיעה מדהימים; והנאות קולינריות בשפע המסעדות בעמק.

עיר רומית שקמה לתחייה

ההיסטוריה המדהימה של עמק בית שאן בכלל ושל בית שאן העתיקה בפרט מתעוררים לחיים בלילות שאן. גן לאומי בית שאן מזמין אותנו לחוות עיר הלניסטית־רומית עתיקה שקמה לחיים לאחר שקיעת החמה בשלל צבעים, ריחות וקולות. נטייל ברחובותיה השוקקים, נבקר במרחצאותיה מעלות האדים, נשב בתיאטרון ההומה ונצפה במופעיו וגם נחווה את רעידת האדמה החזקה שהובילה לסופה הכאוב של העיר. לילות שאן הם חוויה רב חושית שלא נשכח במהרה.

את ראשו של הגלבוע מישהו צבע אדום

רוצים לחוש קצת אירופה בצפון הארץ־ישראלי המיוחד? בואו נניע את האוטו וניסע במעלה דרך נוף הגלבוע. הדרך ההררית הפתלתלה בכבישים הצרים המטפסים במעלה ההר לוקחת אותנו למציאות אחרת של נופים מדהימים, עצים גבוהים בצדי הכביש, מגוון חניונים בין החורשות הציוריות ובהם מצפורים חווייתיים, וכן שלל מסעדות מיוחדות שנסתרות מהעין אך מבטיחות לנו חוויה קולינרית מענגת. נוכל לעצור בכל אחת מנקודות העצירה בצד הכביש, להחנות את האוטו ולצאת לטיולים רגליים מרעננים בין נופים עוצרי נשימה.

בילוי ירוק ומיוחד

על ראשו של הגלבוע יש מקום מיוחד שמייצר אנרגייה ממקורות שאינם מזהמים. חוות הרוח גלבוע מזמינה אתכם להכיר את שלל הדרכים להפיק אנרגייה בעבודה משותפת עם הטבע תוך שמירה עליו ועל משאביו. טורבינות הרוח בתחנה ידהימו אתכם בגודלן ובעוצמתן. החווה משקיפה על נוף עוצר נשימה וצוות החווה ישמח ללמד אתכם הכול על הפקת אנרגייה בדרכים טבעיות, על מאגרי המים המשמשים להפקת אנרגיה סולארית, על ההיסטוריה של המקום בפרט ועל ההיסטוריה של העמק המרהיב הזה בכלל – עמק בית שאן.

קדימה צאו לדרך

הצפון מזמין אתכם אליו לעוד ביקור חווייתי באתרים מיוחדים ולעוד בילוי מהנה באטרקציות שטרם הכרתם. זה מה שיפה בצפון – הוא מגלה לנו את יופיו בכל פעם מחדש, וכל ביקור בו מציע שפע בלתי נדלה של חוויות. אז קדימה, צאו לדרך. הצפון מחכה.