הילדים דבוקים למסכים, ההורים בענייניהם והחיים מתנהלים במקביל. יום אחד החלטתם שאתם מעוניינים בגיבושון משפחתי מפנק, מהסוג שיותיר חוויות מרגשות וזיכרונות לכל החיים.
הזדמנות פז להתנתק מהטלפונים,  הטאבלטים והמכשירים האלקטרוניים ולשבור את השגרה בשיא הסטייל. חופשה משפחתית מהווה הזדמנות נהדרת להכיר לעומק וליצור חוויות משותפות שלא ישכחו. ואחד הלוקיישנים האטרקטיביים לכך היא העיר תל אביב. זירת פנאי ובילויים שלא עוצמת עין לרגע ומציעה אטרקציות לצד קולינריה משובחת, מרכזי קניות, מופעי תרבות וכל מה שתרצו במעטפת תוססת ומלאת שמחת חיים. כמו כן, הים הפתוח ואתרי השעשועים, פארקים ירוקים, יוצרים אטמוספירה שעושה חשק לנופש ולא לחזור הביתה.

דרך נהדרת להעצים את ההנאה היא לבחור מראש סוויטה מפנקת במלון מול הים. עם הנוף לשקיעות הכי יפות שיש, גישה מהירה לטיילת ולחופים המוזהבים, ספורט ימי או בטן-גב לפי בחירתכם.

 מה ההבדל בין סוויטה לחדרים אחרים ומה היתרונות שבה?

נוחות זה שם המשחק
סוויטה היא חלל גדול כך שמראש לא תצטרכו להצטופף יחדו בחדר קטן או להיפרד ולהתחלק בין מספר חדרים כך שתלך לאיבוד המשמעות של חופשה משפחתית. בסוויטה תוכלו לחוות זמן איכות משותף תחת קורת גג אחת באינטראקציה מלאה. הסוויטה כוללת סלון ומטבח בו ניתן לבלות בוקר וערב, לארוחה משפחתית או שיחה ערה בין הנפשות הפועלות וחדר מרכזי בנוסף לחדרי השינה שבה. סוויטות גדולות יותר באופן משמעותי מחדר סטנדרטי ומצטיינות גם ברמת העיצוב והאבזור המשלים.

יוקרה ופינוקים
סוויטה היא מראש חלל אירוח משודרג ומפנק יותר מחדר, ניתן להבחין בכך בהקפדה עד הפרט האחרון. עיצוב אטרקטיבי ומסוגנן וכן דאגה לאלמנטים שונים מהקומקום במטבח ועד התמרוקים בחדר הרחצה. לרוב הסוויטות במלונות בוטיק פונות גם לנוף מרגש כמו הים התיכון כך שנהנים מהמיטב ויש תמורה למחיר. לאורחי הסוויטות לרוב שמור גם יחס מיוחד VIP עם פינוקים שונים בין אם זה כיבוד מיוחד ועוד.

מלון

איך לבחור סוויטה משפחתית מנצחת?

מומלץ ללכת על מלון בוטיק בו תקבלו את המקסימום ביחס אישי ואדיב כאשר אין ספק שללוקיישן של המלון חשיבות מרבית. אם בחרתם בעיר תל אביב, אין טוב מאשר לנפוש מול הים במיקום מרכזי שמאפשר הגעה מהירה לחוף, לטיילת וגם למתחמי הבילוי השוקקים כמו נמל תל אביב או מתחם התחנה, השכונה הציורית נווה צדק ועוד. חשוב לבחור סוויטה עם נוף לים, כדי שתמצו את מלוא הפוטנציאל של הלוקיישן המרגש. לרוב אפשר לבחור בין סוגים שונים של סוויטות כמו סוויטה עם חדר שינה או שני חדרי שינה, לפי הרכב המשתתפים והנוחות. בדקו מה גודל הסוויטות ומה הן כוללות מבחינת אבזור – מכונת קפה, ספה נפתחת, מיטה מפנקת, חדר רחצה, ג'קוזי, מרפסת מרוהטת וכמובן מה כוללת השהייה עצמה במלון – האם ארוחת בוקר עשירה כלולה במחיר וכדומה. למשפחות רבות חשוב המטבח בו הן יכולות לרקוח מטעמים ולבשל ארוחות כל עת שמתחשק, כאשר יש מטבח מצויד אפשר לשלב בין ארוחה במלון או במסעדות לפי העדפה.

חפשו לעצמכם אקשן במהלך החופשה. תוכלו להזמין מבעוד מועד כרטיסים למופעים מיוחדים או לפארק שעשועים, לתכנן פיקניק חלומי, לצאת להפלגה, להתנסות בשייט קייקים, לנצל את הסיילים במרכזי הקניות ולטעום מהמנות המומלצות במסעדות נבחרות בעיר. כדאי לגבש תמהיל פעילות שיתאים לכל המשפחה ולגילאי המשתתפים מקטנים ועד גדולים. אפשר כל יום לבצע פעילות מועדפת שיבחר בן משפחה אחר כדי להגיע לחופשה חווייתית בלתי נשכחת.